Wasstraat of emmertje met sop

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door JuP ! » do 18 jul 2013, 09:22

Denk je dat te redden een full detail tijdens zo'n drukke dag? Allemaal een voor een aan de waterslang? Ben er vorig jaar ook eens geweest voor een clinic maar uiteindelijk te druk om alles te poetsen......(...en ja....met bekenden werd er misschien íets teveel geouweho#d....:) )
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door BarMove(d)Up » do 18 jul 2013, 11:36

JuP ! schreef:Denk je dat te redden een full detail tijdens zo'n drukke dag? Allemaal een voor een aan de waterslang? Ben er vorig jaar ook eens geweest voor een clinic maar uiteindelijk te druk om alles te poetsen......(...en ja....met bekenden werd er misschien íets teveel geouweho#d....:) )
Volgens mij zegt Inge dat ze voor een full detail NA de CC-dag gaat :? .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door JuP ! » do 18 jul 2013, 12:14

Oeps.....;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Snoopy » vr 19 jul 2013, 09:25

Ik ben er samen met VinniePilon rond 11 uur (zoals al gezegd) en herkenbaar aan de Snoopy op en in mijn auto. Zal zelf ook even iets van Snoopy aantrekken, ben ik zelf ook herkenbaar :D

Vorige week zondag compleet gewassen, gepoestst en gewaxt...amper gereden en helaas ziet de Up! er toch niet helemaal schoon uit. Ook geen tijd meer om dit nog voor de Summer Detail dag te reinigen.... :(

We zien jullie morgen! Zin in :D
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Inge » vr 19 jul 2013, 11:59

Helemaal goed BarMove(d)up - de full detail vind plaats NA de detail dag. Zal die dag zelf EH diensten verlenen indien noodzakelijk (vandaar dat ik voor alle UP/ Mii en GO rijders makkelijk te herkennen ben in mijn RodeKruis shirtje + cap) . En krijg op die dag ook van mezelf ook een dap 900 kit - dus die moet natuurlijk uitgeprobeerd gaan worden. Op donderdag na de cc dag ga ik beginnen met een paar uur per dag aan de auto te werken - langer gaat niet met de rug. Trek dan ook een dag of 7 uit voordat ik alles heb gedaan wat op de planning staat.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
JaiGO
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 21:24

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door JaiGO » vr 19 jul 2013, 18:55

Zie jullie daar! Moet makkelijk te herkennen zijn!
Skoda Citigo

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door UPyouGO » vr 19 jul 2013, 21:29

Afgelopen Donderdag de auto retour van het herstel bedrijf.....ik durf de dap er nog niet over te halen!!.
Ik zal er rond 11.30 uur zijn.

Dus we hebben een rood kruisje en een snoopy rondlopen .....haha....makkie.

Tot morgen,
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Snoopy » vr 19 jul 2013, 22:03

Hhahahahaha ja rood kruisje en snoopy, beide met cap...ik heb een roze Snoopy cap op en een shirt of vest met Snoopy... En ga morgen op zoek naar 't rode kruisje met cap :lol:
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Inge » za 20 jul 2013, 06:07

Gezellig "cap meets cap" :)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Ajavas » za 20 jul 2013, 15:51

:) Vandaag ook even naar de carclean dag geweest, helaas geen medeforum mensen gezien/gesproken, wel van te voren de auto gewassen met Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo en lekker in de was gezet met Dodo Juice - Purple Haze soft wax, het was wel gezellig daar, maar jammer genoeg weinig Up! forum leden, hier wat foto's:

Afbeelding
Wel een bekende groene...echter de eigenaresse niet gesproken. :)

En ons Uppie lekker schoon:


Afbeelding

Afbeelding
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Vinniepilon » za 20 jul 2013, 18:53

Was een gezellig dagje, wij hebben alleen Inge gesproken. Jammer dat we je niet ontmoet hebben, we zijn er van 11 tot 16 uur geweest.

Wel veel geleerd en gekocht. :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Ajavas » za 20 jul 2013, 19:05

:) Ik was er tussen 13.00 en 14.30, daar ik de meeste atributen al heb, heb ik niets gekocht, maar toch leuk rondgekeken en een aantal tips opgedaan. Ik had te laat gezien (ik was al thuis) hoe jullie te herkennen waren anders had ik beter gekeken. Het was in iedergeval wel leerzaam. Ok dus de anderen die zouden komen zijn dus niet geweest?
Laatst gewijzigd door Ajavas op za 20 jul 2013, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
JaiGO
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 21:24

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door JaiGO » za 20 jul 2013, 19:31

Even met Inge gesproken, de rest niet herkend of gezien. :oops:
Was er van 11-15. In ieder geval weer een hoop gezien en gekocht!

De goochelaar bij de wachtrij was echt goed. Onwijs kunnen lachen om deze man!
Skoda Citigo

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door UPyouGO » za 20 jul 2013, 21:49

Vandaag op de carclean dag geweest.........
Met Inge gesproken en de auto van ajavas voorbij zien komen.....maar die was ook al snel weg..strakke Up! Ajavas.
Ik ben van 11.00 tot 15.00 geweest en idd verder niemand gezien....best jammer.
Volgende keer maar een echte meeting organiseren????

Ik heb me uiteindelijk wel prima vermaakt
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Inge » zo 21 jul 2013, 08:41

Yep, was een leuke leerzame dag gisteren - was er rond 10.00 en ging rond 17.30 uur weg - gelukkig geen pleister hoeven te plakken. Was tof om nu een aantal gezichten bij de namen te hebben en even leuke gesprekken over de up's en Go's te hebben gehad.

Ook hier staat de eettafel vol met gekochte spullen oa een dap die ik vrijdag hoop te gaan uitproberen. Om zeker te weten of ik wel/ niet swirls in de lak heb - kon ze zelf niet vinden - een van de cc mannen even gevraagd met een inspectielamp te kijken en waarachtig er zitten er geen op. Hij was helemaal verbaasd en ik natuurlijk mega :D . Dat scheelt me serieus polijstwerk daar ik het nu met alleen een rondje finale volgens hem af zou moeten kunnen. Hebben we misschien toch wel mega harde lak op onze drieling zitten.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Inge » zo 21 jul 2013, 08:43

Petrolhead Tom - misschien is het een idee om in de forum kopjes er eentje aan te maken over: hoe verzorg ik mijn auto of zo iets. Dit daar het wasstraat draadje inmiddels over van alles en nog wat gaat.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
JaiGO
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 21:24

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door JaiGO » zo 21 jul 2013, 09:25

Inge schreef:Dat scheelt me serieus polijstwerk daar ik het nu met alleen een rondje finale volgens hem af zou moeten kunnen. Hebben we misschien toch wel mega harde lak op onze drieling zitten.
Dit is helemaal goud! :D
Skoda Citigo

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Vinniepilon » zo 21 jul 2013, 09:34

Inge schreef:Petrolhead Tom - misschien is het een idee om in de forum kopjes er eentje aan te maken over: hoe verzorg ik mijn auto of zo iets. Dit daar het wasstraat draadje inmiddels over van alles en nog wat gaat.
Lijkt mij ook een goed idee en misschien kan bv. Carclean.nl een sponsor worden voor dit forum?
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Ajavas » zo 21 jul 2013, 13:17

Vinniepilon schreef:Lijkt mij ook een goed idee en misschien kan bv. Carclean.nl een sponsor worden voor dit forum?
Dat is zeker een mooi idee zeg. +1
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Wasstraat of emmertje met sop

Bericht door Inge » zo 21 jul 2013, 14:38

Wie weet - ik zou zeggen overleg met de moderator en met Carclean
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie