ruitensproeier

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
baddink
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mei 2013, 21:50

Re: ruitensproeier

Bericht door baddink » wo 08 mei 2013, 11:05

Up-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is. Gewoon een kwestie van reserve/ nieuwe vloeistof in je auto leggen of nieuwe halen bij een benzine pomp als er niets meer uit komt. Wel is het oppassen dat je het goede reservoir bijvult met het juiste vloeistof. Meestal heeft het ruitensproei vloeistof reservoir een blauwe dop. Menig mens vult zijn koelvloeistof wel eens bij met ruitenvloeistof dus ff opletten.
opel geeft aan wanneer de vloeistof bijna op is.

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: ruitensproeier

Bericht door Nikooos » wo 08 mei 2013, 14:28

Up-Jury schreef:17 reacties al.....

Ik blijf het opm Huuuuuuuhhhhhhhh Huuuuhhhhh houden :D
Klinkt een beetje als mijn iPhone als ik hem aan de stroom hang. Zal die ding in verbinding staan met mijn wagen?
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

UpSie
Vagling liefhebber
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 18:36

Re: ruitensproeier

Bericht door UpSie » wo 08 mei 2013, 17:53

Sinds half 2012 zijn er geen komplamp sproeiers in combinatie met xenon meer verplicht.
De reden is dat de xenon techniek zodanig verbeterd is dat dit niet meer nodig is.
Dus hieraan is originele xenon niet meer te herkennen op auto'van na die datum.
Sproeier reservoir laag melding zitten in mijn auto's, bij men opel tot vervelens toe in text in het centrale display.

Groeten Leen.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: ruitensproeier

Bericht door DonkUp » wo 08 mei 2013, 20:08

baddink schreef:
Up-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is. Gewoon een kwestie van reserve/ nieuwe vloeistof in je auto leggen of nieuwe halen bij een benzine pomp als er niets meer uit komt. Wel is het oppassen dat je het goede reservoir bijvult met het juiste vloeistof. Meestal heeft het ruitensproei vloeistof reservoir een blauwe dop. Menig mens vult zijn koelvloeistof wel eens bij met ruitenvloeistof dus ff opletten.
opel geeft aan wanneer de vloeistof bijna op is.
Mijn Seat Toledo (2000) had ook een zoemer als het ruitensproeierniveau te laag was.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: ruitensproeier

Bericht door erikvank » ma 13 mei 2013, 15:51

Ben schreef:De UP heeft been indicatie dat de ruitensproeier tank leeg is
Merk je vanzelf als het te laat is
Zou je niet het systeem uit een Polo of een andere Volkswagen over kunnen zetten?
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Plaats reactie